Thursday, September 17, 2009

Trial dah habis persengketaan turut berakhir


Tepat jam 2.00 petang semalam tarikh 16 Sept 2009 berakhirlah percubaan SPM 2009.Aku tak tahu la nak kata apa.Lega tak jugak sebab ada spm lak lepas ni.Masa trial ni aku tengok macam-macam cara kawan-kawan aku study.ada yang study sampai lewat malam ada yang tak study terus.Aku lak tengah-tengah study la sikit-sikit.

Berakhirnya trialdan aku rasa berakhir jugak la konfentrasi aku dengan salah seorang rakan aku ni.Aku yang sebelum ni dijadikan oleh 'dia' tunggul kayu.Mula-mula aku tak rasa ape-ape kot-kot die sakit gigi ke ape.Tapi lepas 2 minggu lebih keadaan tetap tak berubah aku memang pelik la.Aku ada mintak nasihat dari 2 orang kawan yang memang aku percaya dan syukur aku dah hampir boleh merubah keadaan ni dari terus menjadi nanah.Kapada si 'dia' aku mintak maaf kalau selama ni aku ada buat salah dengan kau.Mungkin selama ni aku tak sedar aku dah tersalah cakap atau aku dah melakukan sesuatu yang mungkin menyakitkan hati kau yang lembut tu.

Kepada 2 orang kawan aku yang bagi idea dan nasihat tu. Aku ucapkan bebanyak terima kasih.

1 comment:

  1. sper bg nasihat tue??
    msti dak tue baik n comey..
    hahahaha..

    ReplyDelete

Nak luah perasaan?? Silakan jangan malu-malu
1001 comment