Sunday, September 5, 2010

Iklan raya TV3 macam hampeh

Sedang aku melayari samudera internet tiba-tiba terklik la iklan raya tv3 ni.Jarang tengok tv3 sekarang ni.Layan Astro Oasis lagi bagus.TV3 asyik drama swasta je banyak.Nyampah..

Ok balik ke topik asal. Bila aku tengok iklan tu rasa pelik pulak. Sejak zaman bila ada basikal terbang ni?Tak logik langsung.Basikal guna kat tanah la.Graviti ada mana boleh terbang.Haish.Apela. Dahla lebih kurang macam krismas.Krismas je ada santa claus ni. Islam mana ada.

Malas komen panjang-panjang korang tengokla sendiri iklan ni.Dan buat penilaian sendiri. Ramai orang desak TV3 tarik balik iklan ni.Tak percaya pergi la ronda kat blog-blog orang lain.


video

2 comments:

Nak luah perasaan?? Silakan jangan malu-malu
1001 comment